10 Eylül 2011 Cumartesi

Benim İçin Önemli...


Üniversite 3. sınıftaydım . Sınıfça Sabancı Müzesine Picasso sergisine gitmeyi planlıyorduk. Sınıf temsilcisi olduğum için o gün bana iş düşmüştü. Dekanlıktan faks çekmem gerekiyordu dilekçe yazmıştım Sabancı Müzesine

Faks gittiğine dair raporu aldım ancak eksik birşeylerin olduğundan habersizdim. Akşama doğru telefonum çaldı İstanbuldan bir numaraydı ekranda öyle gözüktü.

- İyi günler ben Sabancı müzesinden Banu Pekol ; Mustafa Kartopu ile mi görüşüyorum ?

- Evet buyrun .

-Mustafa Bey numaranız için önce okulunuzu aradım , Baba adınızı öğrenerek Hataydaki ailenizin ev telefonunu buldum oradan da annenizle görüşerek Cep telefonu numaranızı aldım . Hemen araya girdim

- Banu hanım numaramı nasıl aldığınız önemli değil buyrun .

- Benim için önemli ama !!! sabahtan beri size ulaşmaya çalışıyorum .Faksa ne bir telefon numarası ne bir e posta adresi yazmamışsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder